Kozmetická značka Shiseido otvorila v Japonsku zrenovovanú pobočku s inteligentným systémom, ktorý povyšuje návštevu obchodu na zážitok. Vďaka zabudovanej technológii zákazníci získavajú údaje priamo z obrazoviek rozmiestnených pri pultoch s produktmi. To však nie je všetko.
Moderný, personalizovaný prístup
Už pred vstupom do obchodu sa nachádzajú animované obrazovky, ktoré zobrazujú produkty a dokonca aj detaily ich textúry. To zaujme pozornosť okoloidúceho kupujúceho a priláka ho dnu.
Obchod je vybavený pultmi so zrkadlami, respektíve obrazovkami, ktoré menia svoj obraz na základe pohybu zákazníka. Keď sa zákazník priblíži k inteligentnému pultu s vystavenou kozmetikou na menej ako dva metre, obraz v zrkadle, ktoré je umiestnené nad ním, sa zmení. Akonáhle zákazník chytí nejaký výrobok, obrazovka mu automaticky zobrazí informácie týkajúce sa vlastností i použitia daného produktu. Dokonca ho povzbudí, aby produkt vyskúšal.
Okrem toho tento obchod sa môže pochváliť digitálnym poradenským zrkadlom s intuitívnym dotykovým systémom. Ten umožňuje zamestnancom konzultovať s klientmi na úplne inej úrovni. Systém nasníma tvár zákazníka, premietne ho na obrazovke a spraví hĺbkovú analýzu. Následne vyhodnotí všetky informácie a poskytne podrobnú rutinu v starostlivosti o pleť, ktorá je šitá na mieru klienta.
Ďalšou zaujímavosťou je, že všetky tieto údaje si zákazník môže cez QR kód naskenovať do svojho telefónu a kedykoľvek sa k nim vrátiť.
Okrem toho tento obchod sa môže pochváliť digitálnym poradenským zrkadlom s intuitívnym dotykovým systémom. Ten umožňuje zamestnancom konzultovať s klientmi na úplne inej úrovni. Systém nasníma tvár zákazníka, premietne ho na obrazovke a spraví hĺbkovú analýzu. Následne vyhodnotí všetky informácie a poskytne podrobnú rutinu v starostlivosti o pleť, ktorá je šitá na mieru klienta.
Ďalšou zaujímavosťou je, že všetky tieto údaje si zákazník môže cez QR kód naskenovať do svojho telefónu a kedykoľvek sa k nim vrátiť.
Čím je tento obchod taký špeciálny - zhrnutie
- Hneď pri vstupe upúta pozornosť video obrazovkami.
- Súčasťou pultov s vystavenou kozmetikou sú obrazovky, ktoré sa menia na základe toho, ktorý produkt zákazník uchopí.
- V zrkadlách je integrovaný poradenský systém.
Vďaka týmto funkciám ponúka značka svojím zákazníkom zážitok, ktorý si určite zapamätajú, budú o ňom rozprávať so známymi a pravdepodobne sa do obchodu ešte vrátia. Nielenže si teda budujú povedomie, ale tiež ponúkajú pridanú hodnotu, ktorú ocenia všetci nakupujúci. Unikátnosť takéhoto systému im taktiež priniesla publicitu a zvýšený záujem u potenciálnych zákazníkov.
Zdroje: www.trendhunter.com, www.beautypackaging.com, www.corp.shiseido.com
Zdroje: www.trendhunter.com, www.beautypackaging.com, www.corp.shiseido.com