"Premýšľame o tom, čo dávame do nášho tela, tak prečo by sme nemali začať myslieť na to, čo je v produktoch, ktoré celý deň dýchame a dávame si ich na pokožku? Amoniak je dráždivý pre dýchacie cesty, rezorcinol bol klasifikovaný ako nebezpečný a formaldehyd je na tom podobne. Odstránenie týchto zložiek môže pomôcť vytvoriť bezpečnejšie prostredie pre nás kaderníkov, pretože v tomto prostredí sme každý deň. Okrem toho čisté netoxické produkty dokážu to isté, čo tradičné produkty a za určitých okolností fungujú ešte lepšie."

Každý môže zmeniť produkty
Áno, každý kolorista je schopný urobiť zmenu. Tania sa domnieva, že každý by mal zvážiť túto možnosť, pretože klienti o tom čítajú a žiadajú o to.
"Prešla som na non-toxic farbenie vlasov po tom, čo som videla, ako úspešné sa moje podnikanie stalo po tom, čo som zmenila svoje kúry na netoxické. To mi pomohlo uvedomiť si, koľko klientov má skutočný záujem o non-toxic produkty."
Spravte si prieskum
Je toho veľa, čo by ste mali vedieť o používaní netoxických produktov, takže je dôležité, aby ste si to naštudovali skôr, ako to oznámite svojim klientom. Môžete to brať ako "domácu úlohu".
"Vedomosti sú sila a vaši klienti sa budú pýtať. Získajte informácie o non-toxic produktoch a zložkách a potom tieto informácie použite na vzdelávanie svojich klientov."
Okrem toho viacero značiek s non-toxic produktami má na svojich weboch množstvo užitočných informácií, ktoré vám môžu pomôcť. Ak máte o nejakom produkte či zložke pochybnosti, choďte priamo k zdroju. O produktoch, ktoré ste sa rozhodli používať sa naučte všetko, čo môžete.

Porozprávajte sa so svojimi klientmi
Predtým než sa na 100 % rozhodnete zmeniť svoje produkty za non-toxic, sa o tom porozprávajte so svojimi klientmi. Uistite sa, že sa skutočne zaujímajú o používanie netoxických vlasových produktov. Nechcete urobiť zmenu skôr, ako to s nimi preberiete. Počas takéhoto rozhovoru dajte klientom pocítiť, že ste z toho skutočne nadšení.
"Čím viac budete nadšení, tým viac budú nadšení vaši klienti."
Oslovte distribútorov
Rozhodovanie o tom, ktorú netoxickú líniu produktov využívať, môže byť zložité. To je dôvod, prečo by pre vás mohlo byť prospešné priamo osloviť distribútora, aby vám s tým pomohol.
Dajte o tom vedieť
Keď vaši klienti súhlasia a sú tiež nadšení z používania non-toxic produktov a vy viete, ktorú líniu chcete použiíva, je čas, aby ste o tom informovali ďalej.
Komunikujte cez sociálne médiá, aby ľudia vedeli, že ponúkate “čistejšie” možnosti. Dokonca aj to, že vaši klienti o tom povedia svojim priateľom a rodine, môže pomôcť získať viac zákaziek.
Buďte trpezliví
Budete sa učiť používať úplne nový rad produktov, takže počas tohto obdobia buďte k sebe dobrí. Istí čas potrvá, ký, vychytáte všetky maličkosti, preto venujte čas učeniu. Možno zistíte, že budete musieť upraviť niektoré kroky alebo pridať nechať produkt pôsobiť o čosi dlhšie ako ste zvyknutí, aby ste dosiahli rovnaké výsledky, aké ste dosiahli s predchádzajúcou tradičnou farbou vlasov. Avšak vydržte, pretože aj tieto produkty môžu skutočne priniesť úžasné výsledky.

Nebojte sa zvýšiť ceny
Zvyšovanie cien môže byť ošemetné, ale netoxické farbenie môže byť o niečo drahšie. Je viac než fér, aby ste po prechode na non-toxic zvýšili svoje ceny.
"Je to investícia. Zvážte zvýšenie cien, ale uistite, že už naozaj viete používať zvolenú non-toxic produktovú líniu."
Maneaddicts.com